Spletli jste se při nákupu?
Chcete ve své objednávce něco změnit? Pokud jsme vám balíček ještě neposlali, rádi to zabalíme přesně tak, jak chcete. Napište nám e-mail na info@manumi.cz.
Pokud není zboží poškozené ani používané, rádi Vám ho do 14 dnů vyměníme. Svůj balíček a vyplněný formulář nám pošlete zpět na adresu e-shopu Českou poštou nebo obojí zanechte v některé z našich prodejen, kde si Váš balíček sami vyzvedneme. Mějte na paměti, že pokud jste nakupovali na e-shopu, není možné výměnu zboží provést na prodejně. Výměna musí proběhnout v našem centrálním skladě. Přijetí Vašeho balíčku Vám v obou případech potvrdíme a pošleme peníze zpět na účet.
Nezapomeňte přiložit reklamační formulář nebo formulář pro vrácení zboží:
Zapomněli jste na nějakou položku důležitou pro Váš projekt? Nevadí! Pokud je Vaše objednávka ve stavu "Čeká na vyřízení", napište nám na info@manumi.cz a my Vám to do objednávky přidáme. Stav objednávky zjistíte ve Vašem uživatelském profilu.